torsdag 9. mai 2013

Senze of joy

Jeg har blitt hodestups forelsket i blingputene fra senze of joy, og to hvite paljettputer, en i gull og en linpute med englevinger i gullpaljetter er snart på vei hjem til oss :-)

Jeg holder på med en skikkelig storopprydding i heimen, og både interiørpjus og møbler er lagt ut for salg. Mye er solgt, men enda litt gjenstår. Da er det lov å investere i noe nytt ;-)

Tror disse vil være prikken over i'en hos oss ;-)

Jeg er fortsatt fraværende i blogglandia. Jeg er litt sliten om dagen, og har ikke helt overskudd til det jeg ønsker. Jeg kommer sterkere tilbake!

Ønsker alle en fin langhelg :-)

Klem fra Trine




13 kommentarer:

  1. God natt !

    Håller med dig. Fina är dom.
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram
    Trevlig Helg

    SvarSlett
  2. Så utrulig
    Fine puter,skjønne:)så godt å rydde og få solgt litt av det ein har,samler seg fort opp:)
    Ta vare på deg sjølv skjønne deg Trine❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei vennen ♥
    Nydelige puter du har bestilt:) Utrulig godt å få rydda opp og kvitta seg med ting og tang, og få inn litt nytt.
    Håper veien går seg til for dåkke♥ Ta godt vare på deg sjølv.

    Stor klem til deg fra meg ♥

    SvarSlett
  4. Hei snuppa:-* Så kjekt å høre fra deg. Skjønner godt at du er sliten. Kom tilbake når du kjenner energi og inspirasjon er der. Håper dere har det fint og at biter begynner å falle på plass!!! Ønsker deg og dine en god dag. Masse masse klemmer og varme tanker fra meg! <3 Forresten..putene på bildet var rålekre. Helt etter min smak!

    SvarSlett
  5. Herlige puter, de blir du nok fornøyd med. Kjekt å fornye seg litt, blir spennende å se din nye stil etterhvert. Skjønner godt du blir sliten oppi dette, ta godt vare på deg selv.

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Nydelige puter.
    Så flink du er som har kommet i gang med storrydding, jeg bare planlegger og kommer aldri i gang...

    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  7. Putene var kjempe fine:)
    Kjempe kos høre fra deg igjen:)
    Skjønner godt at du blir sliten, men pass på deg selv og pass på at du får hentet deg inn igjen litt!!
    Ønsker deg fortsatt god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Kjempefine puter! ELSKER puten i gull!!!:)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!:)

    SvarSlett
  9. Bare innom for å gi deg en god klem...
    Anne

    SvarSlett
  10. Koselig å stikke innom hos deg.Ser dere har dokkers å stri med.Uffameg,,,så unødvendig i dette rike landet vår!!
    Ønsker dere lykke til.
    Ha en fin helg.
    Putene var nydelige!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  11. Hei hei Kjære Deg!
    Jeg har nok en gang vært fraværende fra blogginga igjen jeg og.. Men nå kommer jeg sigende.. Godt å høre at det går fremover med din kjære, og at det var lønnsomt å snakke med lokalavisa ;) Ønsker dere virkelig alt godt! Kjempefine puter du har funnet deg, kunne tenkt meg slike jeg og :D Har også behov for en storopprydding i heimen, men skal først bli frisk og komme meg på jobb :) Mandagsklem fra Edel

    SvarSlett
  12. Jeg er aldeles imponert over nettsiden din. Besøk gjerne nettsiden min =) Jeg skriver litt om tapeter Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥